Specialistische GGZ

Kwaliteit van zorg

In het kwaliteitsstatuut staat hoe wij de zorg organiseren en hoe we samenwerken met verwijzers en andere partners in de zorg. Het kwaliteitsstatuut voldoet aan de gestelde eisen en is getoetst en goedgekeurd.

U kunt het kwaliteitsstatuut opvragen voor inzage bij info@enmente.nl met als onderwerp: kwaliteitsstatuut


Bent u niet tevreden en heeft u een klacht? Dan lossen we dit graag samen met u op. Bespreek uw onvrede met uw behandelaar of het management. Dit biedt de meeste kans op een snelle en prettige oplossing.

Kom je samen niet tot een oplossing? Leg je klacht dan voor aan de externe en onafhankelijke klachtenfunctionaris van enMente. Deze is werkzaam bij het Centraal Bureau voor Klachtenmanagement in de Zorg (CBKZ). Klachten kunnen per e-mail worden ingediend via klachten@cbkz.nl o.v.v. Klacht enMente. Bellen kan ook: 0183-682829. Uiteraard kunt u bij onvrede ook altijd direct met de klachtenfunctionaris  contact opnemen, mocht u dat fijner vinden.


Wilt u meer informatie? Download dan deze flyer of raadpleeg onze klachtenregeling.


Share by: